Echipa „Poșta Moldovei” anunță că a fost reluată prestarea serviciilor, după atacul cibernetic asupra întreprinderii. Totodată, reprezentanții întreprinderii comunică că deocamdată rămâne nefuncțional Serviciul de comercializare a mărfurilor – timbre, plicuri, cărți poștale.
Pentru moment, în oficiile poștale sunt prestate următoarele servicii:
Servicii poștale
Naționale
- Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor
Internaționale
- Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor
- Serviciul EMS
- Serviciul Curier Rapid
Servicii financiare
- Sisteme internaționale de transferuri bănești
- Mandate poștale
- Încasare și eliberare plăți
- Sume bănești indexate
Serviciul de abonare și vânzare
- Distribuirea edițiilor periodice
„Serviciul de urmărire a trimiterilor este în proces de restabilire”, au comunicat reprezentanții „Poșta Moldova”.
Reamintim că atacul cibernetic a avut loc marți, 20 februarie. Atunci, întreprinderea a calificat evenimentul respectiv drept „un incident de securitate a informației, cu statut critic”, care a dus la periclitarea/ sistarea/ prestarea serviciilor poștale și financiare.
„Conform Politicii în domeniul securității informației a Î.S. „Poșta Moldovei” a fost menținută confidențialitatea datelor întreprinderii, a clienților și furnizorilor, însă atacul a afectat disponibilitatea acestora”, a precizat întreprinderea.