„Poșta Moldovei”, după atacul cibernetic: Deocamdată nu toate serviciile au fost reluate

Echipa „Poșta Moldovei” anunță că a fost reluată prestarea serviciilor, după atacul cibernetic asupra întreprinderii. Totodată, reprezentanții întreprinderii comunică că deocamdată rămâne nefuncțional Serviciul de comercializare a mărfurilor – timbre, plicuri, cărți poștale.

Pentru moment, în oficiile poștale sunt prestate următoarele servicii:
Servicii poștale
Naționale
  • Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor
Internaționale
  • Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor
  • Serviciul EMS
  • Serviciul Curier Rapid
Servicii financiare
  • Sisteme internaționale de transferuri bănești
  • Mandate poștale
  • Încasare și eliberare plăți
  • Sume bănești indexate
Serviciul de abonare și vânzare
  • Distribuirea edițiilor periodice
Serviciul de urmărire a trimiterilor este în proces de restabilire”, au comunicat reprezentanții „Poșta Moldova”.

Reamintim că atacul cibernetic a avut loc marți, 20 februarie. Atunci, întreprinderea a calificat evenimentul respectiv drept „un incident de securitate a informației, cu statut critic”, care a dus la periclitarea/ sistarea/  prestarea serviciilor poștale și financiare.

Conform Politicii în domeniul securității informației a Î.S. „Poșta Moldovei” a fost menținută confidențialitatea datelor întreprinderii, a clienților și furnizorilor, însă atacul a afectat disponibilitatea acestora”, a precizat întreprinderea.

 

 

 

AFLĂ DETALII DESPRE

DISTRIBUIE ȘTIREA