Peste 32 de mii de persoane au apelat la Contact-Centrul Moldovagaz. Ce probleme au raportat consumatorii

Pe parcursul anului trecut, 32 580 de consumatori s-au adresat la Contact-centrul „Moldovagaz” prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Majoritatea apelurilor, și anume 31 548, au parvenit de la locuitorii capitalei, informează Serviciul relații publice al companiei.

16 754 de persoane s-au adresat în legătură cu achitarea facturii, cu privire la compensația acordată au apelat 3 858 de consumatori, iar lipsa facturii de plată s-au adresat 1 436 de consumatori, cu erorile în facturare – 2 036. În legătură cu relațiile contractuale au apelat 2 268 de consumatori, iar 1 740 au transmis prin această cale indicii contorului, cu alte întrebări de ordin tehnic s-au adresat 4 491 de persoane”, precizează reprezentanții companiei.
Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8.00 până la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24.
Totodată, numărul de utilizatori ai serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” a constituit 19 403 de persoane, fiind în creștere de la începutul anului cu 6 082 de unități.
Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia. Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online. La fel, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații”, explică Serviciul relații publice al Moldovagaz.
Indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot.
De asemenea, a fost implementat și un sistem de suport pentru consumatori și pe baza mesagerului „Telegram” (https://t.me/MoldovagazSupportBot).
La fel, consumatorii de gaze din capitală pot apela la сall-centrul întreprinderii „Chișinau-gaz” la numărul 1305, pentru soluționarea problemelor de ordin tehnic și transmiterea indicilor.

AFLĂ DETALII DESPRE

DISTRIBUIE ȘTIREA

Cele mai citite știri

Social media